ההרוגים בכביש 4: יואב חדרי וחנוך טלקר ז"ל – תושבי אופקים

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on ההרוגים בכביש 4: יואב חדרי וחנוך טלקר ז"ל – תושבי אופקים

השניים מצטרפים לשלוש ההרוגות בתאונה הקשה אמש בירושלים, הגב' שושנה גלושטיין ושתי בנותיה – אף הן תושבות העיר אופקים. סך הכל חמישה מתושבי אופקים נהרגו בתאונות דרכים ביממה האחרונה

צילום: דוברות זק"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותרו לפרסום שמות ההרוגים בתאונה לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) סמוך לצומת יד מרדכי: יואב חדרי וחנוך טלקר ז"ל, תושבי אופקים. השניים נהרגו מפגיעת רכבים חולפים כשחצו את הכביש לסייע לנפגעי תאונת דרכים בין שני כלי רכב, בכביש 4 סמוך לצומת יד מרדכי לכיוון אשקלון.

השניים מצטרפים לשלוש ההרוגות בתאונה הקשה אמש (חמישי) בירושלים, הגב' שושנה גלושטיין ושתי בנותיה – אף הן תושבות העיר אופקים. סך הכל חמישה מתושבי אופקים נהרגו בתאונות דרכים ביממה האחרונה.

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו מסר הבוקר (שישי): "אופקים כואבת ואבלה את מותם הטראגי של חמישה מתושבי העיר ביממה האחרונה בתאונות דרכים מחרידות. התחושה בעיר היא של אבל כבד. בלתי נתפס שבתוך יממה אנו מאבדים חמישה מתושבי העיר בתאונות מחרידות.

"שושנה גלושטיין, שנהרגה עם בנותיה חיה שרה וחנה, בתאונה בירושלים, הייתה מורה אהובה ויקרה. יואב חדרי וחנוך טלקר היו דמויות אהובות בעיר, והסיוע לזולת היה חלק בלתי נפרד מהם. לצערי בנסיבות אלו קיפחו את חייהם, כשביקשו להגיש עזרה לנפגעי תאונה אחרת.

"צוותים מטעם האגף לשירותים חברתיים בעירייה עומדים לרשות המשפחות, ומציעים כל סיוע אפשרי כדי להתמודד עם האסון הנושא שפקד אותן ואת העיר כולה. ליבנו עם המשפחות היקרות".

איזיק רוטנר מתנדב זק"א לכיש, שטיפל בזירת התאונה סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת שני נהגי אוטובוס שעצרו בצד הכביש בכדי לסייע לנהג שנתקע עם רכבו נפגעו מרכב שנסע על הכביש ולא ראה אותם, מעוצמת הפגיעה שניהם נהרגו במקום. הגעתי עם צוות מורחב של זק"א למקום. הנפגעים היו במרחק עשרות מטרים לאחר שעפו מעוצמת הפגיעה, פעלנו בזירה שעות רבות במתן כבוד המת. אנו פונים בבקשה לנהגים שעוצרים בצדי לכביש לשמור על כל כללי הזהירות ולעצור רק במקום שמותר".

צילום: דוברות זק"א

דוברות זק"א

בשבוע האחרון נרשמו מספר רב במיוחד של תאונות דרכים קטלניות, כאשר רק מאז יום שלישי האחרון נהרגו 12 בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ה' ישמור מה קורה לעיר שלנו – אופקים